کد خبر: ۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵
بورس امروز دوشنبه 2 آبان در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را ببینید و بخوانید.

مخاطب24- امروز اخبار زیادی پیرامون مسائل اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد که قطعا می‌توانستند بر روی روند بورس امروز به هر حال تاثیرگذار باشند، اما به نظر این ده خبر تاثیر بیشتری بر روی روند بورس امروز داشته باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات امروز این ده خبر را ببینید و بخوانید.
ده خبر مهم برای بورس امروز دوشنبه ۲ آبان | سهامداران خودرو بخوانند

 

۱- بر اساس اطلاعیه شرکت بورس تهران، عملیات بازارگردانی شرکت فرآورده‌های نسوز آذر با نماد کاذر از روز ۱۴۰۱.۸.۲ آغاز و تا ۱۴۰۲.۸.۲۸ ادامه خواهد داشت.

 

 


۲- تعلیق نماد معاملاتی وآیند به مدت ۱ ماهه دیگر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۳۰) تمدید می‌گردد.
۳- مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از برگزاری نشست با نمایندگانی از شرکت بوتاش ترکیه و توافق‌های تازه برای افزایش صادرات گاز خبر داد.
۴- قیمت پایه محصولات پلیمری و شیمیایی برای معاملات هفتگی در بورس کالای ایران از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی، بر اساس نرخ ارز ۲۷۱،۵۲۰ ریال اعلام شد.
۵- خودرو در ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده) مبلغ (۱۳) ریال زیان به ازای هر سهم محقق نمود که ۹۲ درصد کاهش زیان نسبت به دوره‌ی مشابه سال گذشته داشته است.
۶- محمدرضا بهنام زاده مدیر پذیرش بورس کالای ایران گفت: هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالای بورس کالای ایران با پذیرش محصولات تارا و ۲۰۷ تولیدی شرکت ایران خودرو موافقت کرد.
۷- ساعت ۲۴ امشب مهلت شرکت در دور دوم مزایده خودرو‌های خارجی به پایان می‌رسد و زمان اعلام نتایج نیز سوم آبان خواهد بود.
۸- رئیس سازمان برنامه و بودجه: وقتی که نقدینگی در کشور به بیش از ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است باید آن را مدیریت کنیم تا اتفاقات خوبی رخ دهد.
۹- ️ در جلسه کمیته تخصصی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور نمایندگان دستگاه‌های اقتصادی، معاون اقتصادی رئیس جمهور اعلام کرد مفاد بسته حمایتی از بورس که بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، در سال آتی نیز حفظ و استمرار یابد.
۱۰- به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی اخابر حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ تعلیق می‌گردد.

برچسب ها: بورس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی title
اداره کل زندان اصفهان درباره عدم دسترسی توماج صالحی به تلفن اطلاعیه صادر کرد.
زری خوشکام درگذشت title
زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت.
طب ایرانی می‌تواند مکمل پزشکی نوین باشد title
رییس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از طب ایرانی به عنوان مکمل طب نوین نام برد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.